|
 |
|
 |
 |
 |
|
Educatie / Invatamant |
|
|
 |
 |
Denumire
|
Descriere
|
Localizare
|
Telefon
|
Pagina Web
|
|
AXON |
CENTRUL CULTURAL AXON DIN CLUJ OFERA ACUM LA INDEMANA TUTUROR ... |
str.Horea nr.26ap 7, CLUJ-NAPOCA, Cluj |
0264433121 |
www.axon-global.ro |
|
Banica Victoria I.I. |
Persoana fizica specializata in prestarea de servicii de traducere din/in ... |
Str.independentei, nr.51, bl.KM2, sc.4, et.2, ap.7, Drobeta Turnu Severin, Mehedinti |
0352418909 |
|
|
BestWords |
Licentiata Litere (1999) ofer meditatii la limba engleza elevilor din ... |
Piata Alba Iulia, sector III, Bucuresti |
|
|
|
Cabinet individual de psihologie logopedie Baerov Carmen |
Servicii oferite de cabinet (adulti si copii) : - terapie ... |
Strada Aleea Campul cu flori nr. 12, sector VI, Bucuresti |
0722143422 |
|
|
Carta Universalis Partener |
Traduceri, E-Traduceri, Cursuri, Cursuri on line limbi straine |
str. Iezer, no. 3, bl. S1, sc. D, ap. 19, Campulung, Arges |
0248536465 |
www.cursurilimbistraine.r... |
|
Context Training |
Context Training este furnizor de cursuri de limba engleza, cursuri ... |
Andrei Muresanu 12, Ploiesti, Prahova |
|
www.context-training.ro |
|
docentidsimo srl |
Incercam sa oferim o gama cat mai variata de cursuri ... |
strada floare de cais, nr 3, otopeni, Ilfov |
0766297700 |
www.docentisimo.ro |
|
Editura My Ebook |
Editura My Ebook s-a infiintat in Bucuresti, in luna septembrie ... |
X, sector I, Bucuresti |
0754970179 |
www.myebook.ro |
|
Engleza.org |
Meditatii si resurse pentru ambitiosii care doresc sa-si imbunatateasca nivelul ... |
Calea Mosilor 245-249, sector II, Bucuresti |
|
engleza.org |
|
Gamma Records / Gamma Educational |
Gamma Educational este producator de mijloace de invatamant destinat invatamantului ... |
str. Ciresilor 38, Cluj Napoca, Cluj |
0264453038 |
www.gammarecords.ro |
|
 |
Au fost gasite 27 firme inscrise |
Pagina 1 din 3 | | | [>] | | 1[2][3] | | |
 |
 |
 |
 |
 |  | Inscrie firma |  |  |
 |  |
 |
Inscrieti firma dvs in catalogul firmelor AnuntGratis.ro. |
 |
|
|  |  |
|
 |
|
|
 |
|
|
|
 |
|